Har du problem med inloggningen?

  • Flyttat nyligen?

Om du nyligen har flyttat kan ditt postnummer automatiskt ha blivit uppdaterat under ”Mina sidor” och därmed också som inloggning tillsammans med ditt kundnummer. Prova att skriva in ditt nya postnummer tillsammans med ditt kundnummer.

 

  • Gjort tillfällig adressändring?

Om du nyligen har gjort en tillfällig adressändring kan ditt postnummer automatiskt ha blivit uppdaterat under ”Mina sidor” och därmed också som inloggning tillsammans med ditt kundnummer. Prova att skriva in ditt tillfälliga postnummer tillsammans med ditt kundnummer.

 

  • Första gången? 

När du loggar in första gången använder du alltid ditt 9-siffriga medlemsnummer som användarnamn (du hittar det längst bak i medlemstidningen eller i ett av våra mejlutskick) och ditt aktuella postnummer (där du är folkbokförd)

 

  • Byta inloggningsuppgifter?

Vi rekommenderar dig att uppdatera dina inloggningsuppgifter under ”Mina sidor” och ange din e-postadress tillsammans med ett eget valt lösenord. Detta underlättar också din kommunikation med oss. Dessutom, skulle du glömma ditt lösenord får du smidigt ett nytt lösenord till din angivna e-postadress.

 

  • Inloggningsuppgifter?

Antingen loggar du in med ditt 9-siffriga medlemsnummer och postnummer ELLER din e-postadress och ditt eget valda lösenord. Du behöver ha angett e-postadress och lösenord under ”Mina sidor” för att kunna använda denna inloggning.

 

  • Glömt lösenord?

Har du angett din e-postadress, kan du alltid återställa dina inloggningsuppgifter genom att klicka på Glömt lösenord. Ditt gamla lösenord raderas och ett nytt skickas till dig via e-post. Vi rekommenderar att du sedan går in på ”Mina sidor” och anger ett nytt lösenord.

 

  • Spara lösenord i datorn?

Du kan välja att spara dina inloggningsuppgifter på datorn ”Kom ihåg min inloggning”, så att du nästa gång när du besöker oss, blir automatiskt inloggad.  Inloggningsuppgifterna sparas i den webbläsare som du använder.

OBS 1! Gör inte detta om du sitter på en offentlig dator eller en dator som används av många!

OBS 2!Tänk på att om du flyttar eller gör tillfällig adressändring, behöver du uppdatera postnumret om du loggar in med kundnummer OCH postnummer.

 

  • Är du i rätt bokklubb? Bonnierförlagen har fyra olika bokklubbar. Dubbelkolla att du försöker logga in på rätt klubb.